آدرینآدرین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

آدرین , پسر باهوش و هنرمند مامان

عاشقانه اى براى تو

1394/2/14 16:37
نویسنده : مامان شقایق
215 بازدید
اشتراک گذاری

آدرينم تمام زندگى و عشق من ، اى اميد زندگى عاشقانه هايم براى توست ..

عشق ما ... عشق من به تو عشق تو به من یک پدیده است..صدای قلب تو ... صدای زندگیست.

زندگی را دوست داشته باش نازنین ِ من

زندگی را زندگی کن عاشقانه کودکانه... حتى  وقتی بزرگ شدی  کودکانه زندگی کن ، تمام جان ِ دوستت دارم را یواشکی به تو هدیه میکنم... تو خوب میدانی که من چقدرعاشقانه با تو حرف میزنم...

تو خوب میدانی که...من تا همان لحظه که بمیرم قرار است در کنارت بمانم 

اميدم.... به خاطر ِ تو هم شده همیشه آبی می مانم به خاطر ِ تو هم شده تمام ِ روزهای بعد از این مهربانتر خواهم شد به خاطر تو هم شده غم دلم را برای خودم نگه میدارم ....

دلم میخواهد بهانه بگیری  و  من کلافه شوم ...بریزی ...بپاشی ...و من حرص هایم را سر ِ بیخیالی خالی کنم...

به دنیا بداند تو برای من از هر چیز ِ دیگر مهم تری

 پســـــــــرم...

نوازشت میکنم .....لمست میکنم.... می بوسمت ....موهای نرمت را شانه میکنم صورتت را میشویم و تو شاید نمیدانی این کارها را عشق میکنم ...

و تو شاید ندانی از روزی که به دنیا آمدی تا لحظه ای که از دنیا بروم هر روز عاشق تر از روز ِ قبل میشوم

تو وادارم میکنی تا دوباره به لهجه ی کودکی هایم با تو صحبت کنم.

و روی حیاطی که هنوز کف ِ آ ن خاکیست و آب پاشی شده با تو پابرهنه بدوم تا کف ِ پاهایم گِلی شود.

تو وادارم میکنی با خودم شرط ببندم تمام ِ کوچه های بن بست دنیا را نادیده بگیرم.

و ...وادارم میکنی خنده هایم را از چمدان زیر تخت بیرون بیاورم .و ...دوباره تمام ِ غصه هایم را تا کنم بگذارم توی چمدان ، زیر تخت.

ميدانم كه خداوند تو را مثل سبزینه ها پاک آفریده است.شاید خداوند تو را به خاطرِ این به من داد که هم وزن معصومیتت دوستت داشته باشم شايد باید باهم بعدهای بعد از این بخندیم و برقصیم ....رهای رهاشاید به خاطر این تو یک تکه از من شدی که خدا به من اجازه دادتکه های احساسم را در تو تکثیر کنم.

بابت همه اين شايدها هر روز خداوند را شكر ميكنم كه تو را به من داد و تجربه با تو بودن زندگى ام را هر روز شيرين و شيرينتر ميكند. 

عاشقانه ميپرستمت يگانه صاحب قلب و جانم 

و هر روز برايت فرداى بهترى را از خداوند خواهانم

اميدوارم در سايه پدر آسمانى بهترين فرداها را ديدار كنى 

 

 

 
پسندها (2)

نظرات (0)