آدرینآدرین، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

آدرین , پسر باهوش و هنرمند مامان

بازم یک غیبت طولانی

1390/5/5 17:05
نویسنده : مامان شقایق
469 بازدید
اشتراک گذاری

من خیلی وقته اینجا نیومدم نه اینکه مامان بدی باشما اما دیگه آدرین ظهرا نمی خوابه که من یک کم وقت داشته باشم سایتشو آپدیت کنم بعدشم وقتی بیداره همش باید هواسم بهش باشه ....

آدرین کم کم داره 8 ماهه میشه و من از 6 ماهگیش اینجا نیومدم نی نی قشنگه دیگه خودش بلد شده بیسکوییت و سیب بخوره و هفته پیش بردمش برای قد و وزن قدش 71 سانت و وزنش 8600 بود که گفتن رشد خوبی داشته خدا رو شکر البته یک مقدار این چند وقته به خاطر دندون وزن کم کرده نی نی جونم
آخه چهاردستو پا میره و همه چی رو میکشه و میندازه رو سرش .... الان 10 روزی هست که یاد گرفته دستشو بگیره اینور اونور و وبایسته و بعدش خطر افتادنش هست چون با هر چیزی این کارو انجام میده و به عنوان دسگیره استفاده میشه (از جمله موهای من بیچاره!!!....) در ضمن داره دندون در میاره و خیلی دردش میاد و خیلی خیلی بی حوصله است .... همه این ها دست  به دست ه ممیده که این سایت دیر به دیر آپدیت شه....

 اما واقعیتش اینه که هر روز آدریتن داره شیرینتر میشه بابت همین آدم دوست داره بیشتر وقتش با اون باشه تا پای اینترنت در ضمن میدونه  که وقتی غذا میخواد باید به آآآآآآم در واقع وقتی اینو میگه معلومه که یا آب میخواد یا غذا میشه گفت اولین کلمه ای با دانایی ازش استفاده میکنه آآآآممم است....

اولین دندون

چهاردست و ژا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)