آدرینآدرین، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

آدرین , پسر باهوش و هنرمند مامان

امان از دست دندون درآوردن

1390/6/26 18:36
نویسنده : مامان شقایق
620 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام هفته پیش که آدرین کوچولوی من این مریضی جدیدرو گرفته بود نگرانالانم چند روزه که دندونای بالاش داره در میاد و تب داره و گوش درد و بهونه گیری و نخوابیدن و هیچی هم جز شیر نمیخورهنی نی کلی لاغر شده طفلکی

الانم که من اینو دارم مینویسم یک نارنگی رو داره با دقت له میکنه آبشو میریزه رو تخت من که تختم خوشمزه بشه ..............کلافه وووووو تازگی یاد گرفته بابایی که از در میاد میره حموم میره پشت در حموم گریه میکنه بابایی بابایی گریه..... تا اون بیچاره مجبور میشه با در باز حموم خودشو بشوره. راست میگن ها بچه ها مشکلاتشونم با خودشون بزرگ میشه....  ابلهدیروز مجبور شدم دکوراسیون اتاقمو عوض کنم چون یاد گرفته بود از رو تخت بره بالای میز کامپیوتر و از اونجا هم خطر سقوط وجود داشت بابت همین کلا مجبور شدم همه چی رو جوری بچینم که نشه ازش بالا رفت!!!!

هفته پیش یکی از همکارا یه چیزی رو به من معرفی کرد که ماکت گچی دست و پا رو میشه باهاش ساخت اینم اثر دست و پای آدرین که من ساختم عکسشو میذارم خیلی کار جالب و کیف ناکی بود!!!البته عکسش خیلی خوب از آب در نیومده !!!

baby art

baby art

نی نیم مریض شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ATeNa
27 شهریور 90 1:11
سلام عزیزم مرسی که اومدی پیشمون چه پسمل خوشملی داری ماشاااالللههههه . خدا حفظش کنه . بازم پیشمون بیاااا
مامانی فری
15 آذر 90 16:07
وبلاگ قشنگی دارین از قالبی که درست کردین خیلی خوشم امد میشه دستورشو بزارین در ضمن خوشحال میشم به وب من سر بزنین از طرف یه مادربزرگ