آدرینآدرین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

آدرین , پسر باهوش و هنرمند مامان

آغاز سال1392(عزیز مامان عیدت مبارک)

1392/1/2 22:04
نویسنده : مامان شقایق
254 بازدید
اشتراک گذاری


 

این چند وقته مامان خیلی درگیر بود اول که یک مدت کلاس داشتم بعدشم چون شما حرف افتاده بودی کلا وقت ندارم که بیام آنلاین خیلی و سایتتو آپدیت کنم - الان میتونم بگم کامل حرف میزنی  یک توپ دارم قلقلیه و اتل متل رو هم بلدی خیلی با نمک و باهوش دی و کلی کیف میده باهات بازی کردن - لگو بازی خیلی دوست داری و کارتون هم میبینی ..

 

 شب چهارشنبه سوری من برات یک عالمه ترقه و فشفشه خریده بودم با یک آبشار و یک بالن آرزو ها که هوا کردی و کلی بهت خوش گذشت ....

هفته پیش مامان ملی رفت پیش فرشته ها بابت همین ما عید نداریم اما مامانا برای اینکه تو هنوز خیلی کوچیکی هفت سین داشت و ما موقع سال تحویل پیش اونها بودیم البته بابا آرشام نبود و سال تحویلم موقع چرت بعد از ظهر شما بود و تا سال تحویل شد شما رفتی لالا.......

امیدم سال خوبی را برات آرزو میکنم و امیدوارم که امسالت بهتر از پارسال باشه گل مامان .... یادت باشه که من و بابا و خاله گلایل و مامانا خیلی عاشقتیم و همیشه مراقبتیم .......بووووووووس

چیدن سفره هفت سین

سال تحویل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)