آدرینآدرین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

آدرین , پسر باهوش و هنرمند مامان

اسباب بازی های جدید آدرین !!!

1392/1/21 12:20
نویسنده : مامان شقایق
493 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی مامان هفته پیش ما ر فتیم خونه بابا داریوش عید دیدنی چون بابایی اول عید رو رفته بود شما و وقتی تو عیدی گرفتی چون مامانا و خاله گلایل گفتن که بهتره با پولها برات اسباب بازی بخرم من هم تصمیم گرفتم که همین کار رو بکنم و رفتم شهر کتاب و برات چند تا کتاب و دو تا از اسباب بازی های شرکت wow رو خریدم و وقتی اومدم خونه با استقبال گرم جنابعالی مواجه شدم و تصمیم گرفتم که برم و با بقیه عیدی هات هم از همون اسباب بازی ها بخرم . اولا چون تنوع دارن و خراب نمیشن دوما اینکه تو تا صبح خوابت نبرد و میخواستی بری بازی کنی و این اولین بار بود که به یک چیز اینطوری علاقه نشون دادی با وجود این همه اسباب بازی که داری و این برای من خیلی جالب بود . 

این ها دو تا اسباب بازی هستن که با عیدی بابا داریوش برات خریدم:

بعد رفتیم خونه مامانا این ها و فردای اونروز خاله گلایل رفت تهران تا با بقیه عیدی هات برات خرید کنه با عیدی خاله لادن این را برات خرید:

 با عیدی عمه فریده و ریتا که هم یول دادن هم یک لباس خوشگل این را

مامانا و خاله گلایل هم دوباره برات جایزه خریدن البته بدون دلیل چون میدونی که عاشقتیم هممون

 و این هم عیدی دایی احسان

و من هم چون تازگی ها پسر خوبی شدی و دیگه روز ها پوشک مصرف نمیکنی برات جایزه خریدم

خاله گلایل برات 8 تا آدم و حیوون هم اضافه خرید و حالا یک شهر داریم که میتونی باهاش بازی کنی و خیلی هم دوست داری این کار رو امیدوارم که همیشه همینقدر شاد باشی و بتونی از زندگی لذت ببری عشقم . دوست دارم از الان تا همیشه .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ندا
21 فروردین 92 16:14
خیلی قشنگن اسباب بازیات