آدرینآدرین، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

آدرین , پسر باهوش و هنرمند مامان

زندگي جديد ما

1393/5/31 20:31
نویسنده : مامان شقایق
195 بازدید
اشتراک گذاری

 

عشق و اميدم امروز دقيقا ١٦ روزه كه ما از ايران اومديم بيرون و خدا رو بابت اين شكر ميكنم تو اين ١٦ روز هيچخبري از بابات نبوده و حتي يك زنگ نزده حال تو رو بپرسه آدم واقعا ميمونه كه آيا اون تورو دوست داشته تو يك كم دلت شكستست اما و حرفهاي زشتي كه اون زده را شنيدي و اينكه به تو زنگ نزده داره بهت ثابت ميكنه كه بايد وقوي باشي و چون اون دلش براي تو تنگ نشده تو هم نبايد دلت تنگ شه متاسفم عشقم كه تو اين سن كم كه هنوز ٤ سالتم نشده بي مرامي دنيا و آدماشو درك كردي سعي ميكنم برات همه كار بكنم تا كمبودي تو زندگيت حس نكني و بهت قول ميدم تا روزي كه زنده ام تنهات نذارم يا بهت بي مرامي نكنم ،هميشه عاشقت ميمونم پسري قوي من براي من محكم و قوي باش و نذار هيچ كس يا هيچ چيزي تو اين دنيا دلتو بشكونه.

اينجا يك خونه سه خوابه داريم كه يك اتاق برات درست كردم و براي اينكه خوشحال باشي روز اول هم برات يك موتور شارژي خريدم كه كمبود چيزهايي كه تو ايران داشتي و گذاشتي اومدي را كمتر حس كني عزيز دلم ماماني بهت قول ميده كه همه چيز درست ميشه و دوباره همه اون  كارايي رو كه دوست داري ميتونيم بكنيم ،

دوست دارم از اينجا تا آسمون

پسندها (1)

نظرات (2)

فاطمه & فائزه
31 مرداد 93 21:28
سلام.وبتون قشنگه.چ پسر نازی.خوشحال میشیم به وبلاگ داداشی ما امین جون سر بزنید
مامانی
25 بهمن 93 0:15
وایعزیزم چرا؟ انشالله زودی مشکلاتتون حل بشه بخدا دلم گرفت