آدرینآدرین، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آدرین , پسر باهوش و هنرمند مامان

شعری برای تو!

1390/2/26 22:03
نویسنده : مامان شقایق
422 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل خندون من          آدرین من ، جون من

چشم و چراغ خونه           دیونتم - دیونه

بود و نبودم تویی              همه وجودم تویی

باید اینو بدونی                 آدرینی ، مهربونی

که توی کل دنیا                بین تموم گلها

تو از همه بهتری             ناز تر و خوشگل تری

تو عشقمی، قلبمی             به غصه هام مرحمی

تو قلبم از این به بعد          فقط تویی تا ابد

13891126

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

gela
27 بهمن 89 15:33
elahi man fadaye shoma besham ke in ghad naziiii pesaram
مریم ح
27 بهمن 89 19:57
درود بر مامان شاعر و فرزند شعر شنو
آرام
1 اسفند 89 0:23
واییی مامانی چقده عکسای بپسرت نانازنننن بیا راستی راستی دست راستتو به سر منم بکش مطمئنم به مامانیش رفته
jeiny
1 اسفند 89 23:58
vaaaaay kheili nanaze , doosesh daram boos
پانی
2 اسفند 89 0:15
الااااااااااااااااهی من فدای ادین ناز بشم ... مامانش یه گاز خیلی کوچولو از طرف من بگیرش ... وای من بودم تا الان درسته خورده بودمش ...
Aniya
2 اسفند 89 0:55
پسرت خیلی نازه شقایق جان.. معلومه که می پرستیش.. خدا اونو برای شما و شما رو برای این گل زیبا نگه داره.. اینم یه مخصوص برا آدرین کوچولو..
Rebecca
2 اسفند 89 1:15
سلام شقایق جون خوبی؟ من ربکا (بانوی محبوب) هستم هانی کوچولوت خیلی نانازه خدا واست نگهداره بوس بوس مهربون امیدوارم هر 3تایی تون سالم و خوش باشید بوس بوس
دانته
2 اسفند 89 7:42
وووووووووی هلاک این عکسش شدم شقایق جونم. چقدر شیرینه. خدا حفظش کنه. از طرف من 5 تا بوسش کن
Barbie4
2 اسفند 89 12:40
سلام گلم خوبی؟ وااااااااااای چه پسر گوگولی و خوشجیلی داری خیلی نازه
تبسم
3 اسفند 89 0:19
سلام وااای چقدر عکس این کوچولوی ناز و بانمک اینجا هست خوش به حال آدریکه مامان و باباش این همه دوسش دارن