آدرینآدرین، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آدرین , پسر باهوش و هنرمند مامان

یک شعر قدیمی

1390/2/27 1:08
نویسنده : مامان شقایق
348 بازدید
اشتراک گذاری

این شعر رو وقتی آدرین رو حامله بودم گفتم حدودا 6 ماهم بود آدرین خیلی شیطون بود و دایم داشت لگد میزد.....

پسر خوشگلمی                  الان توی دلمی

قصه برات میخونم              هی تورو ناز میکنم

حس خوبیه وقتی                تکون میدی یه دستی

مدام لگد میزنی                 من فکر کنم شوت زنی

وقتی که من میخوابم            به خاطرت بیتابم

کاشکی که زودتر بیای          از تو دلم در بیای

بیایی توی بغلم                    شیرت بدم من عسلم

دستی به موهات بکشم           پاتو بذارم رو چشم

بیای و پیشم بمونی               عاشقتم خوب میدونی

این اولین عکس آدرینه وقتی که از اتاق نوزادان آوردنش بیرون

 

 اینم عکس دیشب موقع آتیش سوزوندن آقا که ٣٠ فروردین ١٣٩٠ بوده


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

arash
19 بهمن 90 20:03
آفرین همین جوری به شعرت ادامه بدی فکر کنم مولانا سعدی یا شایدم فردوسی چیزی بشی